.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 نرم افزار Autodesk AutoCAD 2013 نرم افزاری آشنا برای طراحان و نقشه کش های حرفه ای است. نرم افزار اتوکد 2013 با امکانات بی نظیر خود توانسته است نیاز هر طراحی را برطرف سازد. طراحی این نرم افزار به نحوی صورت گرفته است که امکان طراحی 2 بعدی و 3 بعدی را برای طراحان فراهم کرده است. نرم افزار دانلود اتوکد 2013 مورد استفاده طراحان در صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی می باشد و توانسه با امکان نمایش 3 بعدی طراحی های انجام شده شما در موقعیت واقعی طرح قرار دهد.

این نرم افزار طراحی با امکانات بی نظیر خود فضایی را برای ظهور خلاقیت ها و ایده های نو باز کرده است و تمام طراحان از این نرم افزار راضی هستند. از افتخارات این نرم افزار می توان به دریافت جایزه اسکار بهترین جلوه های بصری اشاره نمود. شرکت سازنده این نرم افزار از دسامبر سال 1982 پلی مستحکم بین طراحی و نقشه برداری با الکترونیک و رایانه پایه ریزی کرده است. آخرین نسخه نرم افزار اتوکد 2013 که امروز قصد معرفی آن را در سایت دانلود نرم افزار رایگان داریم نسخه Autodesk AutoCAD 2013 می باشد که در این نسخه ایرادات نسخه های قبلی رفع و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. این ویرایش از این نرم افزار از زبان های انگلیسی و روسی قابل نصب است و شما دوستان می توانید نسخه مخصوص سیستم عامل های 32 و 64 بیتی را دانلود AutoCAD 2013 دریافت و از آن لذت ببرید.

Autodesk AutoCAD 2013 - دانلود اتوکد 2013



:: موضوعات مرتبط: دانلود فوتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: Autodesk AutoCAD 2013 - دانلود اتوکد 2013 ,
:: بازدید از این مطلب : 1325
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 Anti-Virus Pro محصولی از شرکت مطرح و قدرتمند AVG که حتما با محصولات امنیتی و محافظتی این شرکت آشنایی دارید . این برنامه برای محافظت همه جانیه گوشی و یا تبلت آندرویدی شما طراحی و ساخته شده است . قابلیت اسکن فایل ها و نرم افزار های نصب شده برروی گوشی ، قابلیت پیدا کردن گوشی گم شده و یا دزدیده شده با استفاده از نقشه GPS ، قفل کردن و ریست گوشی از راه دور با SMS و یا کنترل پنل موبایل ، تنظیم قفل صفحه نمایش ، اسکن اس ام اس های دریافتی و ... از امکانات و ویژگی های این نرم افزار امنیتی و قدرتمند می باشند .

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آندروید , ,
:: برچسب‌ها: Anti-Virus Pro v2 , 10 آنتی ویروس جدید و قدرتمند آنتی ویروس جدید و قدرتمند Anti-Virus Pro v2 , 10 برای آندروید دانلود برای آندروید دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 957
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 

فرهنگ لغت یادگیری کمبریج ویرایش سوم امکان جستجو پیشرفته 170.000 کلمه,عبارت و مثل ها را دارد.این دیکشنری حتی میتواند یا دگیری شما رو بر اساس (دوستیابی,جنس,سرعت وغیره )تنظیم نماید.این دیکشنری بر روی گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش سوم قابل نصب است.



:: موضوعات مرتبط: دیکشنری موبایل , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار آموزش زبان موبایل دیکشنری دیکشنری s60v3 دیکشنری symbian60 v3 دیکشنری موبایل دیکشنری نوکیا دیکشنری سیمبیان دانلود dictionary دانلود dictionary موبایل دانلود مترجم زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 clock ios[www.takmob.net].jpg

با این نرم افزار دستگاهتان به یک ساعت رومیزی تبدیل میشود که میتوانید مثلا موقع مطالعه از آن استفاده کنید . ساعت حالت آنالوگ و دیجیتال و افقی و عمودی در این نرم افزار موجوداست با لمس حرف i پایین صفحه گزینه ها ظاهر میشوند .
 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آیفون , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار آیفون دانلود نرم افزار ios دانلود نرم افزار آیفون ساعت آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 959
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 just find it
این بازی دارای 3 سطح آسان ، متوسط و سخت است . در هر سطح تعداد بسیار زیادی عکس وجود دارد که باید تفاوت های آن ها را با دقت بسیار تشخیص دهید و به مراحل بالاتر بروید . این بازی بسیار سرگرم کننده و مفید است .
حجم :10 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آیفون , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ios نرم افزار آیفون بازی ios بازی آیفون بازی تشخیص تفاوت دو عکس بازی تصویری بازی آیفون بازی موبایل نرم افزار آیفون نرم افزار موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 1001
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 iphone-pc-suite
 

نرم افزار iPhone PC Suite یک بسته نرم افزاری تحت ویندوز از مجموعه ابزارهای مورد استفاده برای دستگاه های شرکت اپل می باشد که به شما اجازه ویرایش، هماهنگ سازی و پشتیبان گیری از تمامی فایل های روی دستگاه با استفاده از کابل و یا ارتباط بی سیم را می دهد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آیفون , ,
:: برچسب‌ها: 91 iPhone PC Suite مدیریت آیفون نرم افزار نرم افزار موبایل دانلود دانلود iPhone PC Suite دانلود PC Suite دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار موبایل دانلود نرم افزار مدیریت ایفون دانلود نرم افزار نوکیا دانلود نرم افزار آندورید دانلود نرم افزار ایفون سایت تخصصی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 947
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 بعد از مدتها بلاخره جدیدترین ورژن آواکس هم معرفی شد ، اما اینو بگم که این ورژن هنوز در مرحله ی آزمایشه و اشکالاتی داره که باید رفع بشن که حتما بعد از رفع اشکالات در سایت رسمی آواکس هم آپلود میشه .

آواکس ورژن 2.1.9 کاملا متناسب با گوشی های لمسی طراحی شده به طوری که به راحتی میشه پنجره ها رو توی اون جا به جا کرد ، همچنین یه سری تغییرات هم توی اون داده شده از جمله سرعت اتصال بالاتر و اضافه شدن اد اسمیل یا همون شکلک به  قسمت تایپ که کار واقعا قشنگیه ، عکس زیر گویای موضوعه ..
 از دوستای عزیزم مهیار و امیر میچیگان هم تشکر میکنم 
 
                                                  


:: موضوعات مرتبط: نرم افزارموبایل , ,
:: برچسب‌ها: : آواکس چت جدید , آواکس جدید , دانلود آخرین ورژن آواکس چت , آواکس آخرین ورژن , دانلود آواکس , آواکس چت , آواکس ورژن 2 , 1 , 9 , دانلود ورژن 2 , 1 , 9 آواکس چت , avacs chat , download avacs ver 2 , 1 , 9 , new ver of avacs live chta , دانلود آخرین ورژن avacs chat , ورژن 2 , 1 , 9 avacs chat , mahyar , MICHIGAN , avacs Live for chat , گزینه ی اد اسمایل در ورژن جدید , گزینه ی add smile در ورژن جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 1887
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 مطمئناً برای همه ما مسلمانان این اتفاق افتاده و یا خواهد افتاد که در مکانی دور از خانه خود به دنبال جهت قبله برای اقامه نماز بوده ایم و برای پیدا کردن مسیر آن از راه و روش های مختلفی استفاده کرده ایم. اما اینبار با داشتننرم افزار نمایش قبله بر روی گوشی خود دیگر برای پیدا کردن مسیر خانه خدا احتیاج نیست از کسی بپرسید، موقعیت خورشید را محاسبه کنید، به دنبال سمت جنوب و یا مسجد بگردید. با همراه داشتن نرم افزار نمایش قبله در هر کجای دنیا فقط کافیست دکمه ای را بفشارید تا جهت صحیح کعبه با استفاه از سخت افزار GPS و Compass گوشی به شما نمایش داده شود.

توجه داشته باشید که اجسام مغناطیسی همانند کامپیوتر، بلندگوها و... باعث تداخل در قطب نما می شوند پس در هنگام استفاده از آن از اینگونه وسائل دوری کنید.
 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آیفون , ,
:: برچسب‌ها: MacOsX 3 , 0 MacOsX 3 , 0 دانلود نرم افزار قبله نما قبله نما برای سیستم عامل نرم افزار دانلود سیستم عامل ,
:: بازدید از این مطلب : 933
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 ساخت، ویرایش و انتشار فایل های آفیس با نرم افزار Quickoffice® Pro. این نرم افزار قابلیت ساخت و اجرای انواع فایل های Word، Excel و Powerpoint را دارد. همچنین در این نسخه، قابلیت نمایش فایل های PDF نیز اضافه شده است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آیفون , ,
:: برچسب‌ها: Quickoffice® Pro Quickoffice® Pro نرم افزار موبایل آفیس برای ای او اس نرم افزار موبایل آفیس برای ای او اس دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 888
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 سریع، ساده و بسیار آسان همراه GTalk شوید با طراحی بسیار عالی، سیستم پیام رسان فوق العاده، سیستم اطلاع رسانی(Notification)، صورتک های متحرک و سیستم Multitasking.

 
 
ویژگی های نرم افزار GTalk عبارت است از:
- پشتیبانی از iOS4، پشتیبانی از Multitasking
- فشرده سازی ترافیک
- کپی هر گونه اطلاعات
- بسیار سریع و رابط کاربری ساده
- پشتیبانی از iPad
- پشتیبانی از صفحه نمایش افقی و عمودی 
 
 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آیفون , ,
:: برچسب‌ها: GTalk+ with PUSH نرم افزار موبایل نرم افزار موبایل پیام رسان گوگل دانلود پیام رسان گوگل دانلود GTalk+ with PUSH ,
:: بازدید از این مطلب : 973
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 ا گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی همچون facebook و استقبال بی نظیر مردم از آنها، شرکت Google شبکه ای اجتماعی تحت عنوان +Google را راه اندازی کرده است که از استقبال بی نظیری برخوردار شده است. نرم افزار +Google امکان اتصال به این شبکه را بر روی موبایل فراهم می کند.

 


:: برچسب‌ها: +Google نرم افزار موبایل برای آندروید دانلود دانلود +Google شبکه اجتماعی گوگل شبکه اجتماعی گوگل برای آندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 840
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 یکی از معروف ترین نرم افزار های شرکت Adobe نرم افزار Adobe Reader می باشد که برای خواندن فایل های PDF بکار می رود. این شرکت نسخه ی جدید موبایل این نرم افزار را منتشر کرده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید فایل های PDF را مطالعه کنید.

 
 
از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
- بازکردن سریع فایل‌های PDF از ایمیل ،وب و هر گونه برنامه جانبی
 
- مرور پکیجهای PDF ،حاشیه نویسی و همچنین نقشه کشی
 
- دسترسی به فایلهای رمزنگاری شده و پشتیبانی از بالاترین درجه رمزنگاری با سیستم  AES25
 
- جستجو برای پیداکردن عبارت و یا متن دلخواه
 
- انتخاب و کپی متن دلخواه به کلیپ بورد
 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آیفون , ,
:: برچسب‌ها: Adobe Reader مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف نرم افزار موبایل نرم افزار موبایل مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف دانلود دانلود Adobe Reader ,
:: بازدید از این مطلب : 1111
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 وسط نرم افزار همراه بانک دی می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.

 
 
خدمات قابل ارائه در همراه‌ بانك دی:
 
- مشاهده مانده حساب
- مشاهده گردش حساب
- انتقال وجه بین حساب‌های دارای یک شماره مشتری
- استعلام چک
- جلوگیری از دادن رمزهای ساده به حساب به منظور افزایش ضریب ایمنی سیستم
- دریافت رمز حساب با استفاده از کارت برای تک‌تک حساب‌های مرتبط با کارت
- امكان انتقال وجه بين حسابهاي خود شخص در بانك دي (روزانه تا سقف 30/000/000 ريال)
- اعلام کد شبا
- اعلام نرخ ارز
. برای امنیت بازدیدکنندگان عزیز برای دانلود به سایت بانک دی راهنمایی خواهید شد
 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار جاوا , ,
:: برچسب‌ها: Day Mobile Bank نرم افزار موبایل نرم افزار موبایل همراه بانک دی دانلود همراه بانک دی دانلود Day Mobile Bank ,
:: بازدید از این مطلب : 930
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 امسال نیز همانند سال های گذشته ، تک موب اولین مرجعی است که تقویم سال را برای شما آماده میکند و بصورت رایگان برای دانلود قرار میدهد ؛ محتوای این مطلب شامل تقویم سال 1391 برای گوشی های موبایل هست که با فرمت جاوا تهیه شده و با اکثر گوشی های موجود در بازار هماهنگی دارد.

هم اکنون میتوانید این تقویم را برای گوشی خود دریافت کنید.

تقویم 91 موبایل

حجم کل : -
نوع فایل : تقویم 91 برای موبایل
پسوند : .Jar
تعداد : -



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار جاوا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تقویم سال 91 برای موبایل - جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 924
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 Hippo animator یک برنامه گرافیکی از سایت دانلود رایگان نرم افزار است که با استفاده از آن می توانید فیلم هایی با کیفیت بالا ساخت انیمیشن برای قرار دادن روی وب سایت تولید کنید. این انیمیشن ها با 99% مرورگر های امروزی سازگار است. ساخت فیلم سازگاری با مرورگر ها شامل 6 ،7،8 IE و 9،Firefox، Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone and Android می باشد، حتی بدون اینکه نیازی به دانلود و نصب پلاگین ها و یا دانش اسکریپت داشته باشید. فیلم هایی که می سازید حجم کمی دارند و قابلیت ایجاد افکت هایی مثل چرخاندن و یا شفاف سازی را نیز دارند. به راحتی می توانید فیلم هایتان را به سادگی با این نرم افزار ایجاد کنید و از آن برای قرار دادن در HTML خروجی بگیرید.

Hippo یک نرم افزار ساخت انیمیشن برای سایت برای کسانی است که قصد ایجاد انیمیشن مورد استفاده در HTML، CSS، SVG، Flash، Silverlight، Java، JavaScript، VML، GIF، banner animation، canvas animation، تبدیل تصاویر به فیلم، تبدیل عکس به avi، طراحی وب سایت و طراحی HTML, DHTML پویا و هر نوع انیمیشن تحت وبی را دارند.

Hippo Studios Hippo Animator 1.6.4480 - نرم افزار ساخت انیمیشن برای سایت



:: موضوعات مرتبط: دانلود فوتوشاپ , ,
:: برچسب‌ها: Hippo Studios Hippo Animator 1 , 6 , 4480 - نرم افزار ساخت انیمیشن برای ,
:: بازدید از این مطلب : 915
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 نرم افزار Nimbuzz به شما اجازه میدهد که در اینترنت با گوشی خود چت کنید ، پیام بگذارید ، فایل هایتان را منتقل کنید یا حتی تماس بگیرید.

با این نرم افزار محبوب میتوانید در بخش های گوناگونی چون Google Talk ، Yahoo ، Skype ، MSN و ... وارد شده و اطلاعات خود را مشترک سازید.

 

نرم افزار اینترنتی Nimbuzz برای موبایل - www.Takmob.Net

حجم کل : ۳۶۴ KB
نوع فایل : نرم افزار جاوا
پسوند : .JAR
تعداد : ۱



:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار موبایل /نرم افزار جدیدNimbuzz اینترنتی جاوا/دانلود نرم افزار2012Nimbuzz /نرم افزار اینترنتی Nimbuzz برای موبایل | جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 708
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : DASHAD
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391

 

نرم افزار Quest3D که نسخه قدرتی و قابل حمل آن را در سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما در نظر گرفتیم یک برنامه قدرتمند برای طراحی سه بعدی است. این نرم افزار بسیار ساده و قدرتمند و دارای رابط کاربری بسیاری آسانی است که شما با چند کلیک میتوانید انواع مدل ها، طرح ها، نور ها و ... را تنها با کلیک کردن بر روی آیکونشان فعال کنید.
ذخیره کردن طرح ها و پروژه ها با فرمت های سازگار با مایا، اوتوکد، فتوشاپ و ... و یا ذخیره با فرمت exe برای اجرایی بودن پروژه از قابلیت های این نرم افزار طراحی است. به کمک نرم افزار Quest3D 5 شما دیگر نیازی به نرم افزار های برنامه نویسی پیشرفته و زبان های C++ و C# برای طراحی سطح بالا نخواهید داشت.

Quest3D 5.0 Power Edition Portable - نرم افزار طراحی سه بعدی



:: برچسب‌ها: Quest3D 5 , 0 Power Edition Portable - نرم افزار طراحی سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : DASHAD
ت : جمعه 8 ارديبهشت 1391

 

همیشه تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت از دغدغه های کاربران بوده است مخصوصا بزرگ کردن اندازه عکس ها که باعث از بین رفتن کیفیت عکس خواهد شد. از دیگر مشکلات این فرآیند مشکل بودن و زمان بر بودن آن است و همچنین تغییر اندازه غیر استاندارد تصاویر که همه ی این ها باعث می شود جای خالی یک نرم افزار کامل در این زمینه را احساس کنیم.

نرم افزار OnOne Perfect Resize 7.0.7 Professional Edition یکی از بهترین ها در زمینه تغییر اندازه تصاویر است. این نرم افزار گرافیکی که تمامی امکانات لازم جهت انجام این کار را برای کاربران خود فراهم ساخته از محبوبیت خاصی در میان کاربران برخور دار است. در واقع نرم افزار از جدیدترین و بهترین الگوریتم های تغییر اندازه تصاویر بهره می برد و دیگر شما را از داشتن دانش و دقت در این زمینه بی نیاز خواهد کرد.

OnOne Perfect Resize 7.0.7  Professional Edition - نرم افزار تغییر اندازه تصاویر

OnOne Perfect Resize 7.0.7 Professional Edition این قابلیت را دارد تا اندازه عکس های شما را تا 1000 برابر بدون افت کیفیت بزرگ کند. همچنین یکی از امکانات جالب نرم افزار امکان برش قسمتی از تصویر و تغییر اندازه آسان آن قسمت می باشد. این نرم افزار هم همانند دیگر محصولات شرکت OnOne می تواند هم بصورت مستقل عمل نماید و هم بصورت پلاگین به نرم افزارهایی همچون Photoshop، Lightroom و Aperture اضافه شود.

پس اگر شما هم نیاز به تغییر اندازه سریع عکس های خود بدون افت کیفیت دارید پیشنهاد ما دریافت کامل و رایگان نرم افزار قدرتمند OnOne Perfect Resize 7.0.7 Professional Edition از سایت دانلود رایگان می باشد.



:: برچسب‌ها: OnOne Perfect Resize 7 , 0 , 7 Professional Edition - نرم افزار تغییر اندازه تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : جمعه 8 ارديبهشت 1391

 

نرم افزاری که امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد معرفی آن را داریم نرم افزار Autodesk Maya 2013 می باشد که یکی از بهترین نرم افزار های انیمیشن سازی و سه بعدی سازی است. نرم افزار Maya 2013 مختص طراحی انیمیشن های ۳ بعدی، ساخت جلوه های ویژه، ساخت بازی و عملیات جلوه های ویژه بعد از ساخت فیلم است. نرم افزار مایا 2013 با داشتن ابزار انیمیشن سازی، مدل سازی، شبیه سازی، rendering (تکرار شونده) و ... شما را در اصلی ترین وظیفه ی این نرم افزار گرافیکی که سه بعدی سازی و ساخت جلوه های ویژه می باشد یاری می رساند.
دانلود مایا 2013 به تمام احتیاجات و تقاضا های کاربران توجه کرده است و سعی بر آن داشته تا تمام نیاز های کاربران را برطرف سازد. نرم افزار Maya 2013 دارای قابلیت ارتباط با دیگر محصولات AutoDesk نظیر MotionBuilder, 3DS Max و Toxik را نیز دارد که این ویژگی بسیار می تواند به کاربران کمک کند. شما دوستان هم اینک می توانید آخرین نسخه نرم افزار مایا 2013 را از سایت دانلود رایگان با لینک مستقیم دریافت کنید.

Autodesk Maya 2013 - دانلود مایا 2013

 



:: برچسب‌ها: Autodesk Maya 2013 - دانلود مایا 2013 ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : DASHAD
ت : جمعه 8 ارديبهشت 1391

 

OnOne FocalPoint 2.0.9 نام نرم افزار جدید و شگفت انگیزی است که این قابلیت را برای شما فراهم می سازد تا بصورت شبیه سازی شده تیرگی و عمق قسمت مورد نظر از تصویر گرفته شده با دوربین عکاسی خود را تنظیم نمایید. به عنوان مثال شما عکس را با f/1.2 یا f/2.8 نتوانستید بگیرید که این باعث خواهد شد پس زمینه صاف و شفاف نداشته باشید. در اینجا نرم افزار کنترل تیرگی و فوکوس می تواند کمک بسزایی برای شما باشد.

به طور خلاصه اگر بخواهیم اشاره کنیم، وظیفه اصلی نرم افزار OnOne FocalPoint 2.0.9 ایجاد تمرکز بروی قسمتی از یک عکس می باشد. یعنی توسط ابزارهای موجود در برنامه قسمت های دیگر عکس که مورد نظر نیست تار و غیرشفاف خواهد شد و قسمت مورد نظر با جلوه ای خاص و واضح تر نمایان می شود. البته این کار با استفاده از الگوریتم های پیشرفته مات کردن و ابزار قلم مات سازی نواحی بسیار آسان خواهد بود.

OnOne FocalPoint 2.0.9



:: برچسب‌ها: دانلود OnOne FocalPoint 2 , 0 , 9 - نرم افزار کنترل تیرگی و فوکوس تصاویر ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : جمعه 8 ارديبهشت 1391

 

نرم افزار Verbix از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای دانشجویان زبان خارجی طراحی شده که قصد جستجو و یافتن کتاب های گرامر، دیکشنری ها، جداول صرف فعل برای پیدا کردن صرف فعل و تلفظ صحیح یک زبان را دارند. می توان گفت Verbix یک نرم افزار عمومی و جهانی است که شامل ترکیب و صرف کامل افعال و تلفظ صحیح آن ها در زبان های مختلف است. نرم افزار لغت نامه خارجی یک دیکشنری از صرف افعال را در سیستم شما ایجاد میکند و دیگر نیازی به حفظ کردن آنها نخواهید داشت.

Verbix 9 for Windows 9.0.4.10 - نرم افزار دستور زبان و لغت نامه 10 زبان خارجی



:: برچسب‌ها: دانلود دانلودرایگان Verbix 9 for Windows 9 , 0 , 4 , 10 - نرم افزار دستور زبان و لغت نامه 10 زبان خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : جمعه 8 ارديبهشت 1391

 

امروز قصد داریم شما را با یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند برای رمز گذاری و امنیت در ویندوز معرفی نماییم. نرم افزار WinLock Professional یکی از برترین نرم افزار های امنیتی در ویندوز می باشد که توسط آن می توانید محدودیت های زیادی را در سیستم عامل خود ایجاد نمایید تا اشخاص به قسمت هایی که شما می خواهید دسترسی نداشته باشد. توسط نرم افزار امنیتی محدود کردن دسترسی در کامپیوتر شما می توانید بر روی صفحه دسکتاپ خود رمز قرار دهید و کسانی که دارای رمز عبور نباشد قادر نباشند تا به سیستم شما وارد شده و عملیاتی را انجام دهند.
قابلیتی که در خور توجه این موضوع است که شما می توانید برای هر کاربر در کامپیوتر خود یک رمز دسکتاپ تعیین کنید. از دیگر امکانات نرم افزار محدود کردن دسترسی در کامپیوتر می توان به محدود کردن امکان استفاده از اینترنت اشاره نمود که شما می توانید استفاده از اینترنت را محدود کنید بدین صورت که مثلا کلمه ای کلیدی را به نرم افزار بدهید که اگر محتوا یا آدرس وب باز شده دارای آن کلمه ی کلیدی باشد از ورود کاربر به آن قسمت جلوگیری شود. این بخش از امکانات این نرم افزار مختص مدارس و مکان هایی است که باید محدودیت خاصی برای اینترنت برقرار باشد. هم اینک شما دوستان عزیز می توانید آخرین نسخه نرم افزار WinLock Professional را از وب سایت دانلود برنامه رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

WinLock Professional 5.37 - نرم افزار امنیتی محدود کردن دسترسی در کامپیوتر



:: برچسب‌ها: دانلود , WinLock Professional 5 , 37 - نرم افزار امنیتی محدود کردن دسترسی در کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : DASHAD
ت : جمعه 8 ارديبهشت 1391

 

نرم افزار Portrait professional برنامه پیچیده کامپیوتری از سایت دانلود رایگان نرم افزار است که از آن می توانید برای ویرایش چهره خانم و آقا استفاده کنید و آن را زیبا تر جلوه دهید. این نرم افزار آرایش صورت صد ها نمونه از تصویر چهره یک انسان را ایجاد کند و با برطرف کردن ایرادات آن، به ترمیم صورت زیباتری به شما نمایش می دهد که این کار را از طریق تکنیک های پیچیده آماری انجام می دهد. یعنی شما می توانید عکس های خود را به صورت ماهرانه ای، ویرایش کنید. روی آن اصلاحات نور پردازی و آرایش انجام دهید و لکه ها را بر طرف کنید.
برای کار کردن با این نرم افزار گرافیکی نیاز به مهارت چندانی ندارید. تنها کاری که باید انجام بدهید انتخاب نقاطی از چهره مثل گوشه چشم ها یا لبه ی لب ها و ... است که نرم افزار آن ها را شناسایی و بازسازی می کند. غیر از اینکه می توانید خود چهره را تغییر دهید می توانید وجه های دیگر تصویر را نیز عوض کنید مثل: نور، چین و چروک ها و ... می توانید با این نرم افزار چروک های بافت پوست را از بین ببرید و پوست را بازسازی و آرایش کنید و نور را نیز اصلاح نمایید تا چهره ها جذاب تر و زیباتر شوند و مثل عکس چهره های روی جلد مجلات کنید.

Portrait Professional Studio 10.8.2 - نرم افزار ترمیم و آرایش صورت



:: برچسب‌ها: دانلود/دانلود/رایگان نرم افزار ترمیم و آرایش صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : DASHAD
ت : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391

موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی