Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom
آلمان به معرض نمايش بازديدکنندگان و
متخصصين گذاشت. دمویی که
سازندگان برای اين رويداد در نظر گرفته بودند، بيشتر به ماموريتهای فرعی اختصاص داشت. همانطور که میدانيد انجام اين نوع ماموريتها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموريتهای جانبی Mafia II با ديگر بازیها در ارتباطشان با داستان اصلي است.
نسخه نمايشی با يک تماس تلفنی آغاز شد. شخصيت اول بازی يعنی ويتو(Vito) از شريکی با نام جوزپه(Giuseppe) پيامی دريافت کرد که از او خواست تا برايش مقداری کاغذ فراهم کند. ويتو پذيرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشين از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با يک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشين به يکديگر برخورد کرده و دعوا ميان آن دو بالا گرفته بود. در اينجا شما میتوانيد به دلخواه در برابر مرد
عصبی، از آن خانم دفاع کنيد. در اين صورت با نحو
ه مبارزه تن به تن آشنا میشويد که
شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگين و جاخالی و گريز از دست دشمن است.
اين تنها نمونهای از ماموريتهای جانبی بازيست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه میشويد.
اينکه مردمشهر با يکديگر ارتباط دارند و گاهی به جدال میپردازند، باعث میشود گيمر، جريان يک زندگی طبيعی را در حين بازی مشاهده کند.
يک مثال ديگر از اين موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استيو آشنا شده و با او شروع به گفتگو میکنيد. استيو از مشکلات يکی از دوستانش در فروش خودرو تعريف م
یکند که علتش ورود يک رقيب
سرسخت به کسب و کار اوست. در اينجا استيو از شما میخواهد خودروهایی که به آن شخص
تعلق دارد را تخريب کنيد. در اين دمو هدف، نمايش اينگونه ماموريتهای جانبی بود، پس ويتو اين
درخواسترا قبول کرد و از ساختمان
خارج شد. اما در اين ميان به پليسی سختگير برخورد که از او جواز اسلحهاش را مطالبه میکرد.
باز هم در اينجا بازیکننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پليس يا فرار از دست او. مسئول
نمايش گزينه سوم را انتخاب کرد که در نتيجه پليس به تعقيب ويتو پرداخت. در اين حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمیشود. بنابراين بايد به
فروشگاههای لباس رفته و ظاهر خود را تغيير دهيد